D13 Proyectos de investigación
Browse by
Recent Submissions
-
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue
(SGEL-Educación, 2022-10) -
Resisting Borders: Transnational Cartographies in US Latinx Studies
(Servicio de Publicaciones. Universidad de Murcia, 2021) -
Las mocedades de Hernán Cortés de Patricio de la Escosura. Caracteres y técnicas lopescas en una comedia romántica
(Instituto de Estudios Auriseculares (I D E A), 2021) -
Masona, rebelde y escondida. El redescubrimiento de Consuelo Berges (1899-1988)
(Ediciones Universidad de Valladolid, 2021) -
Discurso literario y discurso gráfico en la novela " La honrada " (1890) de Jacinto Octavio Picón
(Universidad de Valladolid, 2012) -
Luces y sombras de Madrid en la narrativa de Pereda
(Secretariado de Publicaciones Universidad de Alicante, 2012) -
Usos, tipos, modas y costumbres del medio siglo. El Costumbrismo en "La Ilustración"
(Secretariado de Publicaciones Universidad de Alicante, 2013) -
A corpus-based analysis of Post-Auxiliary Ellipsis voice mismatches in Late Modern English
(Routledge Taylor & Francis, 2020-06-04) -
Language-related episodes and pair dynamics in primary school clil learners: A comparison between proficiency-matched and student-selected pairs
(Department of English Studies Faculty of Pedagogy and Fine Arts Adam Mickiewicz University, 2020) -
The impact of additional clil exposure on oral english production
(Universidad de La Rioja, 2013) -
Sir Walter Scott, Benito Pérez Galdós y la sátira quijotesca de la erudición
(Universidad de Vigo, 2019) -
Ellipsis: licensing, structure and identity
(Walter de Gruyter, 2016-11) -
Hunting for Post-Auxiliary Ellipsis in a parsed corpus of English
(Asociación Espanñola de Lingüística de Corpus, 2016) -
Oral production outcomes in CLIL: an attempt to manage amount of exposure
(de Gruyter, 2017) -
Gender effects on strategic competence: A survey study on compensatory strategies in a CLIL context.
(Universidad de Sevilla Grupo de Investigación "La Lengua Inglesa en el Ámbito Universitario", 2017) -
Get the metaphor right! Cancer treatment metaphors in the English and Spanish press
(Universidad de Córdoba, 2016) -
Raising Perceptual Phonemic Awareness in the EFL Classroom
(Concordia University, Department of Education, 2014-03)