Show simple item record

dc.contributor.advisorPolo Blanco, Irene 
dc.contributor.authorGonzález González, Andrea
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2015-12-03T07:49:43Z
dc.date.available2015-12-03T07:49:43Z
dc.date.issued2015-10-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/7819
dc.format.extent39 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subject.otherDidáctica de la Geometríaes_ES
dc.subject.otherEducación primariaes_ES
dc.subject.otherGeometry didacticses_ES
dc.subject.otherPrimary educationes_ES
dc.titleErrores y dificultades más comunes en el aprendizaje de cuadriláteros: una muestra con alumnos de 9/12 años en Cantabriaes_ES
dc.title.alternativeMost common errors and difficulties in the learning of quadrilaterals: a sample with 9 to 12 year-old students in Cantabriaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessRightsopenAccesses_ES
dc.description.degreeGrado en Magisterio en Educación Primariaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 EspañaExcept where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España