Show simple item record

dc.contributor.advisorRioseras Alonso, Luis Ángel 
dc.contributor.authorCossío Serdio, Andrea
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2015-02-18T07:53:14Z
dc.date.available2016-12-10T03:45:07Z
dc.date.issued2014-12-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/6041
dc.format.extent52 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rights© Andrea Cossío Serdio
dc.subject.otherFormación profesionales_ES
dc.subject.otherDiversidades_ES
dc.subject.otherProfessional traininges_ES
dc.subject.otherDiversityes_ES
dc.titleEvolución de la respuesta a la diversidad: análisis comparativo de los Programas de Cualificación Profesional Inicial y los Ciclos de Formación Profesional Básicaes_ES
dc.title.alternativeDevelopment of the answer to diversity: comparative analysis of Initial Professional Qualification Programs and Basic Vocational Traininges_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessRightsrestrictedAccesses_ES
dc.description.degreeMáster en Formación del Profesorado de Educación Secundariaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record