Show simple item record

dc.contributor.advisorPolo Blanco, Irene 
dc.contributor.authorCuadrado Ruiz, Jennifer
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2014-11-19T07:41:22Z
dc.date.available2014-11-19T07:41:22Z
dc.date.issued2014-10-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/5675
dc.format.extent41 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subject.otherGeometríaes_ES
dc.subject.otherEducación primariaes_ES
dc.subject.otherGeometryes_ES
dc.subject.otherPrimary educationes_ES
dc.titleErrores comunes en el aprendizaje de conceptos relacionados con la posición relativa de dos rectas en el plano: una muestra con estudiantes de 4º (9/10 años) y 6º (11/12 años) de primaria en Cantabriaes_ES
dc.title.alternativeCommon errors when learning concepts about the relative position of two straight lines: A sample with 9/10 and 11/12 year-old students in Cantabriaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessRightsopenAccesses_ES
dc.description.degreeGrado en Magisterio en Educación Primariaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 EspañaExcept where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España