Show simple item record

dc.contributor.advisorFernandez Fresnedo, Ana Isabel 
dc.contributor.authorJosa Rodríguez, Lourdes
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2014-11-04T10:06:48Z
dc.date.available2014-11-04T10:06:48Z
dc.date.issued2014-10-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/5470
dc.description.abstractRESUMEN: El propósito de este documento es hacer un estudio teórico de los sistemas educativos de Nigeria, Nueva Zelanda, Corea del Sur, Letonia y España y analizar la oferta educativa de cada uno de ellos en educación financiera dentro de la educación obligatoria, así como proponer una propuesta de mejora.es_ES
dc.description.abstractABSTRACT: The aim of this document is to do a theorical study of the educational systems of Nigeria, New Zealand, South Korea, Latvia and Spain, and analyse the educational offer of each of them in financial education within compulsory education, as well as to propose an improvement.es_ES
dc.format.extent44 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rights© Lourdes Josa Rodríguezes_ES
dc.subject.otherEspañaes_ES
dc.subject.otherNigeriaes_ES
dc.subject.otherLetoniaes_ES
dc.subject.otherNueva Zelandaes_ES
dc.subject.otherCorea del Sures_ES
dc.subject.otherSistema educativoes_ES
dc.subject.otherEconomíaes_ES
dc.subject.otherSpaines_ES
dc.subject.otherLatviaes_ES
dc.subject.otherNew Zealandes_ES
dc.subject.otherSouth Coreaes_ES
dc.subject.otherEducational systemes_ES
dc.subject.otherEconomyes_ES
dc.titleLa oferta educativa de economía en otros paíseses_ES
dc.title.alternativeEducational offer of economics subjects within others countrieses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessRightsrestrictedAccesses_ES
dc.description.degreeMáster en Formación del Profesorado de Educación Secundariaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record