Show simple item record

dc.contributor.advisorArgos González, Javier 
dc.contributor.authorCaballero Viedma, Óscar
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2014-07-23T11:51:30Z
dc.date.available2014-07-23T11:51:30Z
dc.date.issued2014-06-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/4915
dc.format.extent71 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Españaes_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject.otherEducación emocionales_ES
dc.subject.otherEnseñanza secundariaes_ES
dc.subject.otherEmotional educationes_ES
dc.subject.otherSecondary educationes_ES
dc.titleEducar algo más que la cognición: Una aproximación a este postulado pedagógico desde las percepciones de docentes y estudiantes de E.S.O.es_ES
dc.title.alternativeTeaching beyond cognition: an approximation to this educational postulate from the perceptions of both teachers and secondary studentses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.accessRightsopenAccesses_ES
dc.description.degreeMáster en Formación del Profesorado de Educación Secundariaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 EspañaExcept where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España