Show simple item record

dc.contributor.advisorPlaza Rodríguez, Juan Ignacio 
dc.contributor.authorMontiel Paz, Alberto
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2017-12-11T07:28:24Z
dc.date.available2017-12-11T07:28:24Z
dc.date.issued2017-10-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/12566
dc.description.abstractRESUMEN El presente TFG analiza el aprendizaje del inglés a través de las apps en la sociedad actual. Para llevar a cabo este trabajo se ha estudiado el funcionamiento que tienen las aplicaciones Fun English y PiliPop English, como alternativas a los modelos de enseñanza tradicionales.es_ES
dc.description.abstractABSTRACT This paper analyses the learning of English by using apps in our current society. The use and functioning of the apps, Fun English and PiliPop English have been taken as alternative models to the traditional teaching methods of languages.es_ES
dc.format.extent42 p.es_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subject.otherTecnologíaes_ES
dc.subject.otherEducaciónes_ES
dc.subject.otherAplicacioneses_ES
dc.subject.otherIngléses_ES
dc.subject.otherTechnologyes_ES
dc.subject.otherEducationes_ES
dc.subject.otherAppses_ES
dc.subject.otherEnglishes_ES
dc.titleEnseñanza del inglés a través de las appses_ES
dc.title.alternativeThe teaching of English through appses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessRightsopenAccesses_ES
dc.description.degreeGrado en Magisterio en Educación Primariaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 EspañaExcept where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España