• Mi UCrea
    Ver ítem 
    •   UCrea
    • UCrea Investigación
    • Departamento de Administración de Empresas
    • D25 Artículos
    • Ver ítem
    •   UCrea
    • UCrea Investigación
    • Departamento de Administración de Empresas
    • D25 Artículos
    • Ver ítem
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Study examines preschoolers’ responses to seafood safety, sustainability concepts.

    Ver/Abrir
    Global Aquaculture 3.pdf (655.7Kb)
    Identificadores
    URI: http://hdl.handle.net/10902/6497
    ISSN: 1540-8906
    Compartir
    RefworksMendeleyBibtexBase
    Estadísticas
    Ver Estadísticas
    Google Scholar
    Registro completo
    Mostrar el registro completo DC
    Autoría
    Fernández Polanco, José ManuelAutoridad Unican; Mueller, Simone; Young, James A.; Llorente García, IgnacioAutoridad Unican
    Fecha
    2010
    Derechos
    © Global Aquaculture Alliance
    Publicado en
    Global Aquaculture Advocate. Vol. 13, nº 5, 2010. pp. 77-79
    Editorial
    Global Aquaculture Alliance
    Resumen/Abstract
    The authors recently conducted a study in which 3- to 5-year-old pupils were introduced to seafood safety and sustainability. The study used cartoon logos to identify the two concepts and ideas associated with them. While both cartoons were identically important before the instruction on seafood began, the logo for safety grew in importance to older pupils after the study program. Results also suggested that children are more likely to prefer processed seafood over fresh forms.
    Colecciones a las que pertenece
    • D25 Artículos [512]

    UNIVERSIDAD DE CANTABRIA

    Repositorio realizado por la Biblioteca Universitaria utilizando DSpace software
    Contacto | Sugerencias
    Metadatos sujetos a:licencia de Creative Commons Reconocimiento 4.0 España
     

     

    Listar

    Todo UCreaComunidades y coleccionesFecha de publicaciónAutoresTítulosTemasEsta colecciónFecha de publicaciónAutoresTítulosTemas

    Mi cuenta

    AccederRegistrar

    Estadísticas

    Ver Estadísticas
    Sobre UCrea
    Qué es UcreaGuía de autoarchivoArchivar tesisAcceso abiertoGuía de derechos de autorPolítica institucional
    Piensa en abierto
    Piensa en abierto
    Compartir

    UNIVERSIDAD DE CANTABRIA

    Repositorio realizado por la Biblioteca Universitaria utilizando DSpace software
    Contacto | Sugerencias
    Metadatos sujetos a:licencia de Creative Commons Reconocimiento 4.0 España