xmlui.themes.about.link
D25 Artículos: Envíos recientes
Mostrando ítems 341-360 de 512
-
Utilidad de la auditoría de cuentas: perspectiva de las PYMES en España
(Universia, 2014) -
El riesgo soberano y sus efectos asimétricos sobre la transmisión de la política monetaria.
(Universia; Georgetown University, 2015) -
A fuzzy multicriteria approach for IT Governance evaluation
(Universidade de São Paulo, Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Laboratório de Tecnologia e Sistemas de Informação, 2014) -
Innovación y ventaja competitiva en las Mipymes mexicanas.
(Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, AECA, 2011) -
The shipbuilding and naval repair sector in the Atlantic area
(Universidad de Cantabria, Escuela Técnica Superior de Náutica / Sociedad Española de Estudios Científicos Marinos (SEECMAR), 2014) -
La internacionalización de las pymes como factor de salida a la crisis.
(Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, AECA, 2011) -
A development classification in a non-linear (developing) world
(ONUDI. Naciones Unidas para el Desarrollo Industrial, 2013) -
Los Sistemas de Información como campo científico en la administración y dirección de empresas .
(Ciencia y Técnica Administrativa, 2006) -
Analysis of seabream and seabass consumption in the mediterranean countries of the European Union.
(CIHEAM. Centre International de Hautes Etudes Agronomiques Méditerranéennes, 2008) -
Market, trade flows of frozen tilapia in E.U.
(Global Aquaculture Alliance, 2014) -
Dining out and appraisal of farmed fish
(Global Aquaculture Alliance, 2012) -
Public opinions pose barriers for tuna consumption
(Global Aquaculture Alliance, 2015) -
Retailing farmed fish In southern Europe: supermarkets lead other seafood retailers.
(Global Aquaculture Alliance, 2011) -
Price transmission in seafood value chain. Case study in Spain shows retailers favor farmed products.
(Global Aquaculture Alliance, 2013) -
Why don’t we eat more seafood?
(Global Aquaculture Alliance, 2013) -
Survey suggests successful claims for seabream marketing.
(Global Aquaculture Alliance, 2010) -
Competition across fish species in E.U.
(Global Aquaculture Alliance, 2014) -
Seafood mislabeling and consumer assessment
(Global Aquaculture Alliance, 2012) -
E.U. markets for seabass, sea bream: new marketing may help undifferentiated species regain sales.
(Global Aquaculture Alliance, 2010)