xmlui.themes.about.link
D25 Artículos: Envíos recientes
Mostrando ítems 321-340 de 512
-
How customer support for corporate social responsibility influences the image of companies: Evidence from the banking industry
(John Wiley and Sons, 2015-06) -
Customer responses to CSR in the Pakistani banking industry
(Emerald, 2015) -
Customer values and CSR image in the banking industry.
(Palgrave Macmillan Ltd., 2015) -
Customer CSR expectations in the banking industry
(Emerald, 2014) -
Transparencia y comunicación: las seis preguntas de Kipling
(Universidad de Alicante, Departamento de Comunicación y Psicología Social, 2015) -
Organizational and corporate identity revisited: Towards a comprehensive understanding of identity in business
(Palgrave Macmillan, 2014) -
Human development and knowledge management: a fresh look
(Academic Journals, 2012-03-21) -
Estado de la comunicación de responsabilidad social corporativa en el sector hotelero español
(Universidad de Murcia, 2015) -
Factores críticos en la gestión de conocimiento en países: un análisis global del proceso
(Universidad Complutense de Madrid, 2012) -
El Efecto de la Triple Hélice en los resultados de innovación
(Fundación Getulio Vargas, 2013) -
Entrepreneurial intention: perceived advantagesand disadvantages
(Universidad de los Andes, 2014) -
Perceived influence on behavior of user-generated content on social network sites: An empirical application in the hotel sector
(Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, 2015-02)