xmlui.themes.about.link
D25 Artículos: Envíos recientes
Mostrando ítems 241-260 de 512
-
Explaining residents' attitudes towards tourism and tourists: A new approach based on brand theory
(John Wiley & Sons, 2018-12) -
Residents' attitudes and behavioural support for tourism in host communities
(Taylor & Francis, 2018) -
El efecto del familiness en la performance innovadora de las empresas familiares: un análisis exploratorio
(Universidad de Málaga, 2012) -
A Theoretical Overview of the Stockout Problem in Retail: from Causes to Consequences
(Organ. vadyb., sist. tyrimai, 2018) -
Documentación de proyectos en los fablabs: un modelo explicativo
(EPI SCP, 2018-08) -
The mediating effect of transparency in the relationship between corporate social responsibility and corporate reputation
(Fundação Escola de Comércio Álvares Penteado, 2018) -
Efecto de la innovación en la rentabilidad de las Mipymes en contextos económicos de recesión y expansión.
(Instituto Tecnologico de Costa Rica (ITCR), 2018)