Departamento de Educación
Ver todos por
Envíos recientes
-
Una praxis de improvisación sobre los tonos salmódicos: las varillas a través de las fuentes documentales (siglos XVII-XVIII)
(Sociedad Española de Musicología, 2022) -
Varetas y versos solos de segundillo: prácticas de improvisación sobre los tonos salmódicos según el "Quaderno de las obligaciones" de la Catedral de Málaga (1770)
(Sociedad Española de Musicología, 2025) -
Gender and creative ability: mean differences and performance variability
(Elsevier, 2022) -
Developmental trends in creative ability: a cross-sectional examination of figural and verbal domains across the school-age years
(American Psychological Association, 2022-05) -
Surfing monographs published in Spain (1983-2024): a bibliometric approach
(Asociación Andaluza de Historia del Deporte, 2025) -
Adolescents with intellectual disability in residential child care: double vulnerability
(Routledge.Taylor & Francis Group, 2023) -
The Hierarchical Factor Structure of the Spanish Version of Depression Anxiety and Stress Scale -21
(Asociacion de Analisis del Comportamiento, 2017) -
Contrapunto improvisado y liturgia en la España de finales del Renacimiento: el "Directorio de coro" de Juan Pérez
(Sociedad Española de Musicología, 2022) -
Let's think about family visits in prison: a case of participatory research and committed art in Spain
(Sage Publications, 2021-07) -
Factor structure and psychometric properties of the spanish version of the "Dysfunctional Attitude Scale-Revised"
(Fundacion VECA , Asociacion Psicologia Iberoamericana de Clinica y Salud, 2015) -
The Spanish version of the Work-related Acceptance and Action Questionnaire (WAAQ)
(Universidad de Oviedo, Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias, Facultad de Psicología, 2014) -
The Spanish version of the Believability of Anxious Feelings and Thoughts Questionnaire
(Universidad de Oviedo, Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias, Facultad de Psicología, 2014)







