Mostrar el registro sencillo

dc.contributor.authorTorre Saiz, Álvaro
dc.contributor.otherUniversidad de Cantabriaes_ES
dc.date.accessioned2022-08-23T11:47:52Z
dc.date.available2022-08-23T11:47:52Z
dc.date.issued2022-08-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10902/25727
dc.description.abstractIn this project, there is a deep analysis about the gamification possibility of Kanban method through the application of existing games in the industry with educational purposes in the subject of Kanban and Lean philosophy.es_ES
dc.format.extent105 p.es_ES
dc.language.isoenges_ES
dc.rights© Álvaro Torre Saizes_ES
dc.titleAnalysis and project of application of educational Kanban gameses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.rights.accessRightsrestrictedAccesses_ES
dc.description.degreeGrado en Ingeniería en Electrónica Industrial y Automáticaes_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo