xmlui.themes.about.link
Departamento de Administración de Empresas: Envíos recientes
Mostrando ítems 221-240 de 626
-
Innovating in University Teaching Through Classroom Interaction
(Communication Institute of Greece (COMinG), 2019) -
Development and validation of a multi-dimensional customer-based scale to measure perceptions of corporate social responsibility (CSR)
(Emerald Publishing Limited, 2019) -
Aseguramiento de la calidad en los suministradores de defensa: diagnóstico inicial y análisis de los obstáculos para la certificación pecal
(Ministerio de Industria, Energía y Turismo, 2019) -
Survey dataset on reasons why companies decide to implement continuous improvement
(Elsevier BV, 2019) -
The role of brand utilities: application to buying intention of fair trade products
(Taylor & Francis, 2019) -
La red social Twitter como herramienta educativa: una experiencia con una asignatura a través del inglés
(Universidad de Zaragoza, 2019) -
Optimum design of composite twin-girder road bridges
(Universitat Politècnica de Catalunya, 2019-09-18) -
Microfinance institutions and the bank lending channel in Asia and Latin America
(Elsevier, 2019-08) -
El mercado de productos pesqueros en España: Efectos de la crisis en la producción y el consumo
(FAO: Organización de las Naciones Unidas para la Alimentación y la Agricultura, 2012) -
Social entrepreneur: same or different from the rest?
(Springer Nature, 2019-06) -
El eco-etiquetado de productos pesqueros en España
(FAO: Organización de las Naciones Unidas para la Alimentación y la Agricultura, 2012) -
An Empirical Exploration of the Perceived Effectiveness of a "Flipped Classroom" in a Business Communication Course
(Indiana University, 2019)