xmlui.themes.about.link
Departamento de Administración de Empresas: Envíos recientes
Mostrando ítems 101-120 de 639
- 
CSR communication and media channel choice in the hospitality and tourism industry 
(Elsevier, 2023-01) - 
Key facilitators to continuous improvement: a Spanish insight 
(Emerald, 2022-08-22) - 
In search of the desired sustainable tourism: a review of Life Cycle Assessment (LCA) tourism studies 
(WIT Press, 2022-07-26) - 
¿Cómo afrontan las empresas agroalimentarias españolas el cumplimiento de los ODS 5 y 10? 
(Ministerio de Industria, Energía y Turismo, 2022) - 
An examination of the determining factors of users' intentions to share corporate CSR content on Facebook 
(Taylor and Francis Ltd., 2022-07) - 
Financial crisis and determinants of the capital structure of spanish maritime transport firms 
(Universidad de Cantabria, Escuela Técnica Superior de Náutica / Sociedad Española de Estudios Científicos Marinos (SEECMAR), 2019) - 
A conceptual framework for risk management in aquaculture 
(Elsevier, 2023-01) - 
Complementarity between CSR dimensions and innovation: behaviour, objective or both? 
(Elsevier Ltd., 2022-08) - 
Entrepreneurial orientation, learning orientation, market orientation, and organizational performance: family firms versus non-family firms 
(Universidad de Málaga, 2020-05-31) - 
Teaching Organizational Structure through the Case Method 
(Academia Europea de Direccion y Economia de la Empresa, 2022-08-12) - 
Protocol: systematic literature review on family business and information and communication technologies 
(Universidad Politécnica de Valencia, 2022-10) - 
Aspects that can be improved in the Ro-Ro terminals of the Port of Santander 
(Universidad de Cantabria, Escuela Técnica Superior de Náutica / Sociedad Española de Estudios Científicos Marinos (SEECMAR), 2022) - 
La materialidad en la auditoría de estados financieros: pasado, presente y futuro de un controvertido concepto 
(Universidad de los Andes. Facultad de Ciencias Economicas y Sociales, 2009) - 
Efecto del desempeño de la empresa en las percepciones y comportamiento de los clientes corporativos en el sector de las telecomunicaciones 
(Universidad Politécnica de Madrid, 2007-06) - 
Incidencia sobre los hábitos de compra de la incorporación de la mujer al mercado laboral 
(Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, 2005-09) 







