xmlui.themes.about.link
D21 Artículos: Envíos recientes
Mostrando ítems 221-240 de 419
-
Uso del geoplano para el aprendizaje de conceptos geométricos planos: un estudio de caso con un estudiante con necesidades educativas especiales
(Federación Iberoamericana de Sociedades de Educación Matemática (FISEM), 2022-08-25) -
A new asymptotic representation and inversion method for the Student's t distribution
(Taylor & Francis, 2022-08) -
Boundary homogenization with large reaction terms on a strainer-type wall
(Springer, 2022-12) -
Conceptual Model-Based Approach to Teaching Multiplication and Division Word-Problem Solving to A Student with Autism Spectrum Disorder
(Council for Exceptional Children, 2022-03) -
Classical one-phase Stefan problems for describing polymer crystallization processes
(Society for Industrial and Applied Mathematics, 2013-01) -
Several open problems in operator theory
(Universidad de Extremadura, Departamento de Matemáticas., 2013) -
Influencia del contexto en problemas de multiplicación y división: Estudio de caso de un alumno con autismo
(Ediciones Universidad de Salamanca, 2021) -
Exploring prospective elementary mathematics teachers' knowledge: A focus on functional thinking
(Sriwijaya University, 2021-05-02) -
Programa de Formación Transversal de la Escuela de Doctorado de la Universidad de Cantabria
(Universidad Politécnica de Madrid: Cátedra UNESCO de Gestión y Política Universitaria, 2013) -
Using cmb polarization to constrain the anomalous nature of the cold spot with an incomplete-sky coverage
(Oxford University Press, 2013-09-01) -
Evaluación de un modelo de creencias transcultural para el aprendizaje de las matemáticas
(Real Sociedad Matemática Española, 2013) -
Induced polynomial structures on generalized geometry
(TUBITAK, 2022) -
The isomorphic kottman constant of a banach space
(American Mathematical Society, 2020-10) -
A quantitative approach to disjointly non-singular operators
(Springer, 2021-10) -
On ℓ∞- Grothendieck subspaces
(Academic Press Inc., 2021)